У 1 класі, де навчається 7 учнів троє дівчат і четверо хлопців, протягом вересня–жовтня проводився період адаптації до шкільного життя.
Мета роботи — створення сприятливих умов для входження дітей у навчальний процес, формування позитивного ставлення до школи, вчителя та однокласників.
За результатами спостережень, діагностичних методик та бесід визначено, що рівень готовності дітей до навчання — середній. Учні в цілому позитивно ставляться до школи, мають бажання навчатися, швидко запам’ятовують нову інформацію. Разом із тим, у частини дітей виявлено труднощі з концентрацією уваги, розвитком дрібної моторики та довільною поведінкою, що потребує подальшої корекційної та розвивальної роботи.
Для полегшення адаптаційного процесу було проведено:
-Анкетування батків з питань підготовки дитини до школи та особливостей поведінки дома.
-Методику "Школа звірів" для визначення емоційного ставлення до школи.
-Проективну методику " Дерево чоловічка" для аналізу емоційного стану та самоцінки учнів.
-Діагностику "Готовність дитини до школи"
Загалом діти активно включаються в навчальний процес, проявляють інтерес до шкільного життя, емоційний стан стабільний.
У класі сформовано доброзичливу атмосферу взаємопідтримки.
Адаптаційний період у 1 класі проходить успішно. Учні з середнім рівнем готовності поступово звикають до вимог школи, виявляють інтерес до навчання та позитивну динаміку в розвитку.



Немає коментарів:
Дописати коментар